nevím jak pomoc
denyli
Prosím o radu múj syn bere drogy asi 1 rok pořad to popíral až nyni se přiznal ale to už si všimli v práci že je jiny než byl. Je pomalý a bez života.Chtěla bych mu pomoc ale nevím jak. Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, takhle „na dálku“ přes internet je těžké situaci, ve které je váš syn, objektivně zhodnotit. Pokud Vám přiznal, že drogy bere, bude to pravda. S omezenými informacemi, které jste sdělila, je těžké soudit, v jaké fázi užívání drog Váš syn je a jaký postup by byl v tuto chvíli nejvhodnější. Napadají mě například otázky: kolik je Vašemu synovi, jakou drogu bere, bydlíte společně, jak jste poznala, že drogy bere? Soudit jenom z vnějších příznaků je někdy těžké a může být i zavádějící. To že je Vás syn pomalý a bez života může být způsobeno drogami, ale také například depresí. Každopádně Vy už jste první krok udělala, když jste se obrátila na naši poradnu! V tuto chvíi bych Vám doporučil zkontaktovat se s některým ze zařízení v drogových službách. Pokud nám dáte vědět, z jakého regionu jste, pošleme Vám kontakt na nejvhodnější zařízení pro Vás a případně i pro Vašeho syna. Nezapomínejte ale, že pokud má Váš syn opravdu problém s drogou, musí to být on sám, kdo se rozhodne vyhledat pomoc. Dejte tedy vědět, odkud jste. Zatím se mějte a držím palce! Štěpán Veis