užití MDMA, poraďte
Hop
...co se mi může stát, když si vezmu MDMA (čistou tabletu), přitom sem měl před časem mononukleózu, ale jaterní testy mám už skoro v pořádku. Jaké vitamíny si mám vzít a kolik tablet můžu nejvíc sníst (plánuju dvě, víc ne). Jinak žiju zdravým životním stylem.

Odpověděl: Jakub Minařík
Mít v pořádku jaterní testy neznamená mít v pořádku játra. Testy jsou signalizují probíhající pošlození a pokud odstraníte příčinu, tak se rychle vrací k normálu. Znamená to, že vám přestali umírat jaterní buňky. Na to aby se regenerovali potřebují ještě alespoň několik měsíců. Pokud si dobře vzpomínám, tak nám ve škole říkali-ALESPOŇ ROK OD NORMALIZACE TESTŮ. Takže si ještě počkejte. A-vždycky záleží jak moc byla játra poškozena. Pokud hodně-tak je to na furt. Jinak pokud se stejně rozhodnete do toho jít, Tak by to chtělo hepatoprotektiva, ... , max. 1 tabletu a co se vám může stát. Skončíte v nemocnici a budou vás dávat dohromady na novo. Neboť-když si přečtete tenhle článek, tak se dočtete, co všechno se za MDMA skrývá. Je malinko odbornější, ale to co potřebujete vědět z něj jistě vyextrahujete. :-)