Anabel
Dobrý den paní Mráčková, Využívám Vaší odpovědi, aby jste mi napsala nějaký kontakt na někoho nezaujatého číslo mého dotazu bylo: 947505. Jsem z Prahy 5 - Lužiny. Taky si myslí, že by bylo asi pro mě nejlepší probrat to všechno z někým nezaujatým. Moc Vám děkuji za předešlou odpověď a také moc za tuhle co napíšete. Jsem ráda, že tyhle stránky existují. Přeji hezký den.

Odpověděl:
Dobrý den, Anabel. Pokud jste z Prahy, máte možností, kam se obrátit osobně, poměrně dost. Níže Vám posílám kontakty na některá zařízení, tak si tam zavolejte a domluvte si schůzku. Myslím, že je zbytečné, abyste se situací trápila sama a navíc tím nepomůžete ani příteli ani sobě. A nemějte z toho strach ani se zbytečně neostýchejte, odborníci v těchto zařízeních mají zkušenosti s řešením problémů, jako je ten váš. Přeji hodně štěstí. Takže tady jsou ty kontakty: Občanské sdružení Anima pro péči o rodiny závislých Ambulantní program Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 238 Denní stacionář - SANANIM Janovského 26, Praha 7, 170 00 telefon: 220 803 130 Prev-Centrum-Centrum poradenství pro mládež a rodiny Meziškolská 1120/2, Praha 6, 160 00 telefon: 233 355 459 Centrum pro rodinu Drop in Ambulantní program Přípotoční 3, Praha 10, 100 00 telefon: 271 721 040