Pomoc??
nejmimis
Ahoj, v 15ti letech sem začal hulit, v 18 sem začal smažit,, plus přidal sem extázi, ti sem dával i v kombinaci s matrem tak pul roku, pak uz mi to nic nedělalo, posl. měsíc sem už na pártz musel dát třeba deset aby to něco dělalo, ale v matru sem jel dál, plus sem zkoušel ostatní, dost často míchal ale myslim si že vrámci možností sem to zas tak nepřeháněl, vždy sem mohl víc ale krotil sem se narozdíl od ostatních známých, taky haškokain,ketamin,holandský speed,papíry.všechno ale dá se říct zanedbatelný množství oproti piku,no a ještě nedávno začli problémy už sem neměl tolik peněz co dřív ani známý neměli čas,musel sem odejít už ze třetího bytu přítelkině mi nutila bongy ale na nich sem měl hnusný stavy, drogy už mě nebavili,no a pak už sem ztrácel uplně vše, tak sem si dost nakládal, to matro co se teď dělá je fakt divný, každej si myslí že neni moc ale přitom sou všichni totálně!!! No a práve ke konci sem měl 22kg dole a třeba sem si dal třeba jen jednoho plecha a¨bylo mi hrozně blbě, musel sem chodit,bzlo mi blbě a horko, samozřejmě, všem to bylo fuk. pak na Praze 4 v zimě,běhal sem dokola v triku a bál se že umřu,hnus,hnus to se chci zeptat, mohl sem se překopat?? dal sem si bombičku (matro v ubrousku) a pak když mi to najelo, srdce mi bušilo, no v prdeli, promi'nte myslel sem si že se zbláznim, do nemocnice sem nejel a odvezli mě domů. Cejtil sem že tělo už to nechce. Myslel sem že to nedám..... Chci sezeptat jestli sem byl překopanej, jestli mi to mohlo ublížit--co sem vysadil měl sem bolesti hlavy deprese úzkost,bušení srdce,nespavost,tak hodně psycho vrátil sem se po dlouhý době k rodičům a už ani nekouřim a nepiju,nic,chodim k čínské lékařce s játrama a ledvinama,achtěl bych začít pracovat ale nevěřim si, mám si o tom promluvit s psichoušem,popřípadě se kterym (často když si ty událsti vybavim blbě se mi dýchá). Takhle, zlepšuje se to ale chci mluvit s někym zacvěcenym s někym kdo tomu rozumí.Rodičenerozumněj Už sem takovej vyrovnanější ale na ulici moc nechodim,sem nervozní, jen výřídit to nejdůležitější. Chci normálně žít. DÍK Jo a nestřílel sem si tak se ptam jak můžu bejt potom svinstvu tak zhuntovanej, , , zdá se mi že to vařili z ňakejch sraček(panadol atd)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, ten Váš dotaz je dost zmatený, tak se možná úplně nevyznám v tom, co jste si to vlastně všechno tenkrát dal. Ale asi jste se předávkovat mohl, následky by tomu odpovídaly. Co se týče Vašich stavů teď, když abstinujete, bývá to taky dost typický průběh po vysazení pervitinu. Určitě by bylo dobré probrat to s někým zasvěceným, bude to chtít čas a trochu si srovnat, jak na tom vlastně teď jste. Můžete se zkusit objednat třeba do CADASu ke kolegovi MUDr. Minaříkovi (který sem taky odpovídá), na tel. +420222924245. Další možnost je např. v Prev centru (tel.233 355 459), nebo v Denním stacionáři (tel.+420 220 803 130)