drogy a psychické poruchy
Lena
Prosim o radu a vysvetleni veci, ktere se svymi terapeuty nemuzu probrat. Je mi 24 let, osmym rokem se lecim ambulantne na psychiatrii a chodim na terapii k psychologovi s diagnozami deprese a bulimie. V posledni dobe uzivam zoloft a lexaurin. Potrebovala bych vedet, jak drogy muzou ovlivnovat muj psychicky stav a co zpusobuji v interakci s psychofarmaky. Za posledni pul rok jsem zacala dost kourit marihuanu a hasis, zkusila jsem kokain a dost casto beru extazi (myslim, ze uz na ni zacinam mit psychickou zavislost). Diky

Odpověděl:
Váš psychický stav drogy ovlivňují, jinak byste je nebrala. Sama nejspíš víte, co Vám dávají. V kombinaci s léky, které užíváte se mohou účinky drog zvýraznit nebo snížit, oni totiž působí na úrovni neuron. přenosů , kde Vám pomáhají od depresí a úzkostí a drogy mohou účinkovat podobně. Prostě to není úplně nejlepší nápad. Víte, možná by bylo dobré, kdyby jste toto téma přinesla na své sezení s psychologem. Není mi moc jasné, z jakého důvodu o tom nemůžete hovořit. Braním drog můžete z něčeho nebo před něčím unikat, může to být projevem Vaší životní spokojenosti či nespokojenosti, rozhodně si můžete uhnat závislost, což nevím, zda chcete. Přeji hodně štěstí.