Alkohol
tipu76
Dobrý den, existuje nějaké léčebné centrum pro alkoholiky v Ostravě nebo okolí, kde se dá docházet anonymně a ambulantně? Má cenu ambulantní léčba, jestliže se opakovaně nepodařilo i přes sliby přestat pít? Děkuji moc za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, jestli myslíte naprosto anonymně - tzn. že po člověku nevyžadují ani jméno nebo průkaz pojištěnce, pak mě napadají jedině svépomocné skupiny, jako jsou např. anonymní alkoholici. V Ostravě se schází hned několik skupin (více viz http://www.sweb.cz/aacesko/). Ohledně posouzení, zda má ambulantní léčba cenu, i když se dotyčnému nepodařilo opakovaně (i přes sliby) přestat - těžko říct. Hraje v tom roli celá řada faktorů a tak nezbývá než, aby dotyčný (ideálně společně s odborníkem) zvážil, jaké jsou jeho šance na úspěch v ambulantní a jaké v pobytové léčbě. Pro další kontakty v Ostravě se podívejte na www.drogy.net, odkaz "kontakty". S pozdravem, Gabriela Koryntová.