kouřeni
sarinka
dobry den chtela bych se zeptat kdyz si budu delat testy na opiaty (na hulení) travy najdou mi tam i cigerety?? prosim odpovězte je to duležité!

Odpověděl:
Dobrý den, pokud budete testována na přítomnost opiátů a THC (marihuana), kouření tabáku se v těchto testech neprokáže. Musel by vám být proveden test určený pro zjištění nikotinu, resp. jeho metabolitů. PS: Jen me napadá, proč je pro vás tato informace tak důležitá. Nechci problém kouření cigaret nikterak bagatelizovat, o jeho škodlivosti není pochyb, ale ty opiáty, samozřejmě, pokud je berete nebo s nimi experimentujete, vám ve srovnání s cigaretama mohou nadělat v životě mnohem větší paseku. Ale to vám nejspíš říkat nemusím.