Hledám pomoc pro mého syna
Feikus
Hledám pomoc pro mého syna.Je mu 25 let a dnes jsme zjistili, že je závislý na heroinu. Chce se léčit, ale nechce být zavřený v nemocnici, přesto, že mu byla nabídnuta detoxikační léčbav Opavě.Trpí abstinenčními příznaky a zatím je u nás doma.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, určitě pro Vás není lehké takhle rychle se zorientovat v nastalé situaci a ještě k tomu synovi nějak smysluplně pomoci. On také asi není ve stavu, kdy by se rozumně rozhodoval. Neměli byste ale přistoupit na to, aby si u Vás doma, s tím jak na tom je, diktoval podmínky. Pokud chce opravdu přestat, nemůže od Vás čekat, že ho budete doma opečovávat. To skončí tak, že jakmile mu bude jen trochu fyzicky líp, otřepe se a vše začne nanovo. Jestli chce opravdu přestat, měl by nastoupit na detox a dál na léčbu. Hlavně by se tam o něj starali odborníci a Vy byste si mohli vydechnout, což si určitě zasloužíte. Jemu tam rozhodně nebude nic chybět, i když na něj určitě nebudou tak milí a hodní jako Vy doma, ale to teď zrovna nutně nepotřebuje.