anonym
Dobry den,drive jsem uzival pervitin a obcas mne potom bolely varlata...ted uz mam ale pritelkyni a pri cteni jednoho clanky sem se nad tim zapremyslel jestli to treba nemelo nejaky vetsi dopad nebo cim to mohlo byt...Dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Takhle na dálku a zpětně jen těžko říct, čím to tenkrát bylo. Obecně lze říct jen to, že drogy mají dopad zejména na sexuální apetit. Pervitin ho zvyšuje, individuálně má pak dopad na schopnost erekce a ejakulace. Pohlavní buňky jsou jedny z nejcitlivějších v těle. Užívání drog může mít dopad na kvalitu spermatu, nicméně po vysazení by se to mělo dát dopořádku. Dalším rizikem může být způsob aplikace - nejrizikovější je i.v. aplikace (tj. injekční). Ta může mít za následek abscesy na různých místech, ale i jiné problémy. Jestli máte pochyby, případně nějaké bolesti, obraťte se co nejdříve na lékaře(venerologie,...). S pozdravem, Gabriela Koryntová.