Nevím jak na tom jsem?
Obavy
Řeknu vám to od začátku.Ve 12 ti letech jsem začal kouřit o pul roku na to hulit ganju (od 13 let soustavne každodenně nebylo dnu kdy bych se nezhulil )tohle trva až do mých 18 ti let nemůže to mít nějaky hodně špatný vliv na moje zdravi?hlavně plíce? mam taky silne holotropy pokazde jak se zvedam ze zidle,postele.v kombinaci huleni s pernikem sou ty holotropy deset krat silnejsi prost se vybulim a nezabranim tomu vsechno mi zrni susti mi v usich nevite co stim?V 16 letech jsem měl poprvé perník a od té doby zase nějakou dobu ne prostě to beru rekreačně,příležitostně,tak jako na pročištění hlavy někdy 2 krat v týdnu někdy bez problémů 6 týdnu nemám a nevadí mi to prostě si myslím že tím že sem dlouho hulil před tím než jsem vyzkouešel pernik takze si myslim že bych mel malou sanci na to abych na tom pedru uletel (ani bych nemohl uletet)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nevím, kde berete jistotu, že nemůžete na perníku uletět, ale přála bych Vám aby Vám to vyšlo. Už i samotné kouření tolik let a hlavně od puberty je velká zátěž na plíce. Tráva to samozřejmě jen umocňuje. Kromě toho celou tou kombinací ještě s perníkem si dost zatěžujete játra. A k Vašim stavům po hulení a perníku - s tím se dá dělat jen to, že nebudete ty dvě věci kombinovat nebo ideálně brát vůbec. Oboje totiž výrazně působí na psychiku i na smyslové vnímání a pravděpodobně si touhle cestou brzy vyrobíte toxickou psychózu.