chci se zbavit zavislosti
Zron
Ahoj, uz tak 4 roky beru stilnox na spani, uzivani mi kolisa mezi 2-1 tabletou denne ale o vikendu jich dokazu klidne sezrat az 10, mam panicky strach z nespavosti, narusenou imunitu, a vsugerovala jsem si, ze bez spanku budu nemocna, nevykonna a vubec. Mam casove dost narocnou praci, takze si nedokazu predstavit chodit na nejakou terapii, to bych nestihala ale uz se toho chci jednou provzdy zbavit, pomozte prosim.Z.

Odpověděl:
Dobrý den, omlouvám se, že Váš tak dlouho ležel nezodpovězený. Vaše rozhodnutí zbavit se závislosti na Stilnoxu je krok dobrým směrem! Přece jenom 4 roky jeho užívání není žádná krátká doba. Příznaky, které popisujete, běžně souvisejí se závislostí na lécích na spaní. Pokud pro sebe opravdu chcete něco udělat, zajděte si promluvit s obdborníkem na tento druh závislosti. Když nám napíšete, odkud jste, doporučíme Vám nejbližší zařízení, na které se můžete obrátit. Věřím, že i s Vaším pracovním vytížením to půjde nějak zvládnout. Dopřejte si i čas sama pro sebe, je to důležité! Mějte se, držím Vám palce! Štěpán Veis