pro Janu Marečkovou
matka
Děkuji za kontakt, syn se nyní přiznal že to kombinoval s pervitinem, pokusím se ho dostat nějak do poradny, zatím to odmítá. Příští týden již odjíždí, snad se nám podaří vyhledat pomoc včas.

Odpověděl:
Dobrý den, jestli váš syn užívá i pervitin, je možné, že jeho psychické problémy jsou způsobeny toxickou psychozou. Ale to takto po internetu nevyřešíme. Pokud váš syn odbornou pomoc odmítá a navíc příští týden odjíždí, nejspíš s tím mnoho nenaděláte, nelze někomu pomáhat, pokud si on sám nechce nechat pomoci. Ale v každém případě byste si zasloužila pomoc a podporu také vy, takže neváhejte obrátit se na odborné zařízení. V Olomouci poskytuje poradenství pro rodiče závislých Kontaktní centrum Walhalla, Sokolská 48, Olomouc, 772 00, Lukáš Hrubý, telefon 777 916 266. Tím, že se budete trápit a dělat si zbytečné výčitky, se situace nezlepší, naopak, vy se budete cítit ještě hůř a nikomu a ničemu to nepomůže. Přeji vám hodně sil.