tráva
ota
dobrý den měl jsem asi před dvěmi dny marihuanu... měl jsem ji poprvé a docela dost jsem vykouřil.. ale předtím jsem jí ještě nikdy neměl... jak dlouho zůstává v krvi, moči případně někde jinde.. ptám se kvůli testům na které jdu zítra.. předem díky za odpověď....

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nevím, zda jdete zítra na testy na přítomnost drog nebo na jiné testy. Jestliže Vás čekají testy na přítomnsot drog, je téměř na 100%, že test bude pozitivní na THC /účinnou látku marihuany/. Z krve se dá detekovat 7 - 14 dní a z moči obvykle do 30 dní, závisí to dost na předchozí intenzitě a frekvenci užívání. Vzhledem k tomu, že jste kouřil marihuanu pouze jednou, tak by testy mohly být negativní cca do týdne. Nicméně zítra budou jistě pozitivní. Jestliže jdete na nějaké jiné vyšetření k lékaři, tak se nemusíte obávat, protože testy na drogy se při jiných vyšetřeních nedělají. Když byste k tomu potřeboval ještě něco vědět, napište. P. S. Rizika je lépe zvážit před tím, než se rozhodnete nějakou drogu vyzkoušet, nikoli až potom :-(