...
Nina
kamaráda jsem viděla jak čuchá k lahvi ze které se kouřilo potom měl divné oči i chování je možné že takto bere drogu a jakou? Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Těžko mohu z vašeho popisu usuzovat na konkrétní drogu. Nevím, kolik je kamarádovi let, při jaké příležitosti jste ho takto viděla, nevím, jak konkrétně vypadalo jeho chování... Napadají mě tyto varianty: 1) jednalo se o čichání rozpouštědel (toluen a podobné látky primárně určené k technickému použití) 2) mohlo se jednat o konopné drogy - marihuanu nebo hašiš (mohou se užívat kouřením z vodní dýmky, která může připomínat láhev) 3) mohlo se jednat o heroin, který se také někdy užívání kouřením (nicméně spíše se kouří tzv. přes alobal nebo v cigaretě nikoli přes vodní dýmku) nebo crack (forma kokainu určená ke kouření - nicméně zde se jedná o typ drogy, který je v ČR velmi neobvyklý, takže pravděpodobnost, že by crack užíval váš kamarád, není moc velká). Když byste mi o situaci napsala víc, mohla bych Vám lépe odpovědět - pokud Vám odpověď takto nestačí, tak znovu napište a pošlete více podrobností.