Stesti v nestesti aneb natahuje me z P
VsichniToVime
Dobry den predem chci rict vim ze jsem debil ze to beru a chci prestat a nechci!:'( Uzival jsem ted pervityn 5 dni v kuse s pouze 8mi hodinama spanka stridal telesne naracnou aktivitu s prevladajici klidnou aktivitou jako farani si nad pocitacem ci neco jineho sedaveho a snedl jsem velice malo (jak necekane ze) par rohliku a jinciho peciva jedny hranolky a jeden yogurt pitny rezim jsem dodrzoval dobre zadny alkohol jen Vodu, stavu a cerny caj s citronem. Uzival jsem snufingem a postupne jsem zacal pocitovat nechut k aplikaci ktera mi jindy spusobuje spis prijemne pocity naraz do nosu chut apod. ale poslednich par davek jsem touzil do sebe drogu dostat ale mel jsem velkou nechut si ji dat (myslim proste aplikovat) a delalo se mi fakt spatne pri aplikaci s tim ze do 5ti minut to bylo zase dobry ale ted jesem uz jen velice slabe po poziti posledni davky zavrat zmizla jen na asi 3 hodiny a od te doby je mi cim dal tim vice na zvraceni jakoze opravdu pocit ktery bych prirovnal snad jen k jizde na centrifuze (Na ten kolotoc nemuzu je mi nejvic blbe) nemuzu do sebe absolutne nic dostat cokoliv dam do pusy a snazim se spolknout zvysuje nevolnost ale tak nejak citim ze se to spravy (doufam)! Zajmalo by me co se deje jestli to je spise spusobeno tim ze jsem jedl minimalne nebo to je nejaky obrany mechanizmus tela proti pervitinu? Absolutne nesnesu jeho zapach natahne me a nevim kdybych jej nedal rychle pryc tak verim ze se i pozvracim! Doufam ze mi budete schopni alespon trochu odpovedet(chapu ze to je takhle tezke a velice subjektivni) P.S. jeste jsem si uvedomil ze by mohlo byt dulezite mnozstvi spotrebovane drogy coz bylo neco mezi 1-2gramu spis k tomu jednomu tezko se to zjistuje s tim ze davku jsem nezvysoval daval jsem si cca co 8 hodin. Opravdu budu rad za kazdou odpoved preju alespo vam prijemny zbytek dne.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď a bohužel vím, že pro Vás už nejspíš nebude aktuální. To, co popisujete, bude pravděpodobně důsledkem té dlouhé pervitinové jízdy - tedy kombinace vyčerpání organismu, málo spánku, málo jídla... Prostě jste to trochu přehnal a Váš organismus Vám to dává najevo. Předpokládám, že pokud dopřejete svému tělu odpočinek od pervitinu, dostatek spánku a potravy, takže se už nebudete cítit jak na centrifuze. A bohužel se asi časem oklepete a zápach pervitinu Vám přestane vadit a nechuť k jeho užití zmizí... Buďte opatrnější. Taky se Vám může stát, že po takové jízdě zkolabujete.