pomoc pro manžela závislé
Míša
Dobrý den, chtěla jsem se Vás zeptat, zda existuje v Plzeňském kraji nějaké zařízení poskytující odbornou pomoc pro manžela závislé na alkoholu. Nejlépe individuální poradenství nebo skupinové sezení (svépomoc) s ostatními takto "postiženými". Předem mockrát děkuji za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, můžu Vám poskytnout následující kontakt na AT ambulanci v Plzni, kde by se buď dotyčného přímo ujali nebo by mu doporučili jiné zařízení v regionu. O svépomocných aktivitách pro tento typ problému bohužel nevím (resp. vím pouze o těch, které jsou určené rodinným příslušníkům drogově závislých, především rodičům), ale je možné, že existují - jistě by poradili právě v té AT ambulanci. Přeji hodně štěstí. Psychiatrická klinika Fakultní nemocnice AT ambulance (psychiatrická ambulance zaměřená na problematiku závislostí) Alej Svobody 80, Plzeň, 323 10 telefon: 377 103 157