Testowání
Wicky
Dobrý den.Chtěla bych se zeptat,jak dlouho se drogy typu,marihuana,pervitin a kokain drží w těle,respektiwe mi jde spíš o to,za jak dlouho je tělo schopné je wyloučit,aby se nedali poznat w testech,ani newim jestli je to časowě stejné u moče a u krwe.Děkuji za odpowěď Viktorie

Odpověděl: Jakub Minařík
Tady máte údaje o dobách eliminace v moči a v krvi. Testy se dělají obvykle z moči, z krve méně často. THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny Extáze - detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny Kokain - detekce z moči do 12 - 24 h - detekce z krve do 24 h Heroin - detekce z moči 2 - 3 dny detekce z krve 1 - 2 dny