Janě marečkové
matka
Syn se trochu uklidnil, ale raději vyhledám odbornou pomoc, jsme z Olomouckého okresu. Také potřebuji poradit způsob léčby, zda to lze v domácích podmínkách, protože syn za 14 dní nastupuje do práce a mám obavy, zda to zvládne. Děkuji

Odpověděl:
Dobrý den, s ohledem na to, co píšete ve skryté poznámce, se domnívám, že by syna měl vidět psychiatr. Takto přes internet opravdu nelze spolehlivě identifikovat, co se se synem děje. Posilám vám kontakty na dvě psychiatrické ambulance v Olomouci, kde lékaři mají zkušenost i s léčbou závislosti. A určitě bych to moc neodkládala. Pokud by syn návštěvu odmítal, rozhodně si tam zavolejte vy a problém konzultujte. Přeji vám i synovi hodně štěstí a sil. Olomouc, Centrum krizové intervence Ambulantní program Dolní náměstí 33, Olomouc, 772 00 telefon: 585 223 737 MUDr. Libor Gronský Olomouc, Ambulance AT při fakultní nemocnici I. P. Pavlova 12, Olomouc, 775 20 telefon: 588 444 618 MUDr. Jarmila Šmoldasová