vztah s klukem
Myšák Emil
Já vím že tam nejste pořád ale pořebuj nutně názor někoho kdo si nemyslí že jsem na drogách já. Protože tak je to vždycky jednoduché. Já jsem z toho přítele který je závislý dost špatná. On nic neukrad v tom Kaufu,ale mě napařili za něj úhradu dost velkou za všechno co se tam v elektru ztratilo a pak mě stejně ve zkušeb. lhůtě vylili. a on doma brečí,že to neudělal a já na to nemám už nervy.nevím jestli jsem to musela platit nebo ne ale už to je stejně a stejně mě vyhodili.Bohužel jsem to nějak nezvládla i s ...... ale už to neudělám,to jsem jen chtěla zaspat ten vyhazov. přemýšlím o rozchodu.Je nějak moc problémů.Nechci se rozjetít napořád, ale najednou nevím jestli od problémů je správný utíkat. Pořád si myslím že nejsem závislá,že to bylo jen párkrát.rozjetí se bojím a dávám si pozor aby to nebylo často. nechci být svině ,která nechá někoho v průšvihu. nabízí se mi práce v Praze,protože jsem přerušila školu a táta mi přestal posílat peníze a platit bydlení a tady mě vyhodili tak o tom uvažuju,ale nevím jestli je dobrý tam jít ve dvou. On by do Prahy chtěl. Jenom mě nepište at jdu léčbu. fakt nejedu.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, víte, napadá mě, že jsou situace ve kterých platí: Kdo uteče, vyhraje. A myslím, že někdy utéci od problému může být taky způsob řešení a někdy jediný. Víte, pokud vám kolegové nabízeli léčbu, tak je nutně nemusíte poslechnout. Ale přinejmenším byste si měla odnést informaci, že váš stav je poměrně vážný. Víte a postarat se o sebe ještě neznamená, že jste "svině". Někdy prostě člověk volí volby mezi špatnou a ještě horší. A nedá se nezvolit, jinak se to zvolí za vás. Obvykle ta horší z těch variant. Nu a pokud partner je na tom tak, jak popisujete, tak bych s ním do Prahy nešel. Bude to leda velkej průser. Pro vás oba. myslím, že by se měl postarat sám o sebe, pokud o vás stojí. A pokud se nedá dokopy, tak o vás nestojí a co s ním? P.s. Já nevím, jestli to v tom kauflandu vzal nebo ne. Ale pokud ho s tím chytli, tak se mu to do kapes nejspíše teleportovalo? No, tak dobrou. :-)