léčení syna drogově závislého
jak mohu postupovat v případě syna(22let).začal před dvěma lety požívat drogy,nechodí do práce ,dělá dluhy a neplatí je,doma a v bydlišti jeho přítelkyně se kterou má 7měsíční holčičku se nezdržuje.Došlo to již tak daleko,že v naší nepřítomnosti nám zcizil hotovost a zneužil platební karty.Připadá nám že už neví co dělá a není při smyslech.proto žádám o pomoc v této pro nás jako rodiče nastala dost extrémní situace. Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,myslím, že je čas začít myslet i na svůj život. Syn se zatím rozhodl pro drogy a je to jeho volba. Nemusíte tím ale trpět ještě i vy. Bylo by dobré stanovit si jasná pravidla kdy a za jakých podmínek k vám může chodit (asi ne, pokud nejste doma, když vám krade peníze), jaký kontakt může mít s malou dcerou apod. Není to vůbec snadné, ale věřte, že když mu budete ustupovat nikam to nepovede. Možná by stálo za to vyhledat nějakou odbornou pomoc a popovídat si o celém problému i o tom, jak se cítíte. Na www.drogy-info.cz najdete v sekci "mapa pomoci" kontakty, případně můžete napsat, odkud jste a my Vám rádi nějaké zašleme.