Dobrá nebo špatná volba?
škola
Dobrý den chtel bych vedet vas nazor na jednu vec.dám příklad:chodil jsem do skoly a potreboval jsem se naucit na test(komisionalni prezkouseni)z jednoho predmetu(MUSEL JSEM VSE UMET PERFEKTNE JINAK BYCH SEL)-mel jsem 2 dny na to abychse naucil latku za pul roku a nemohl jsem se to vsechno proste naucit.nekdo my rekl ze se naucim lip kdyz si dam pervitin.rozhodl sem se pro tuto variantu.sam sem si koupil za 500Kc-uz v tu dobu sem znal lidi ktery mi pomuzou sehnat.ucil sem se cely 2 dny a slo to!umel sem vsechno a to uceni me bavilo sice sem u toho vykouril asi 4 krabicky cig.ale to je detail.no zkouseni dopadlo dobre.bez ty drogy bych to nedokazal.je to rok od ty doby a skolu sem dodelal ale s pernikem sem neskoncil!ted se snazim ale chci vedet vas nazor na to jestli jsem se rozhodl dobre nebo ne.mam maturitu ale asi uz sem zavislej(mírně).

Odpověděl:
Zdravím vás, když tak přemýšlím o vašem dotazu, říkám si, že já bych asi raději neměla maturitu, než ji měla a byla závislá na pervitinu. (Byť, jak píšete, "mírně"). Jelikož mi do budoucna přijde jednodušší dodělat maturitu než se potýkat s pervitinovou závislostí. Ale každý se v danou chvíli rozhoduje jak nejlíp umí a každé rozhodnutí má své důsledky. Asi bych nehloubala nad tím, jestli to bylo dobře nebo špatně, ale spíš bych se zaměřila na to, co je teď. Pokud to s tím přestáváním myslíte vážně, možná by vám mohlo pomoci zajít si o tom někam promluvit. Mám na mysli nějaký ambulantní kontakt, kde byste to mohl probrat osobně a třeba si ujasnit, jak v budoucnu reagovat na stresující a náročné situace jinak, než s pomocí pervitinu. Protože takovým situacím se samozřejmě nikdo nevyhne. Pokud byste měl o něco takového zájem, napište region odkud jste, zkusila bych vám nějaký vhodný kontakt doporučit. Mimochodem to, že vám pervitin napoprvé takto "pěkně zafungoval", není vždy pravidlem. (Ale proto jste asi u něj i zůstal). No, a že takto bude fungovat stále, tak to už vůbec neplatí. (Ale to teď asi tušíte). Přeji hodně štěstí a když tak se ještě ozvěte kvůli tomu kontaktu.