Pervitin začátky
sirka
Dobrý den mám problém s pervitinem ješte před půl rokem jsem si říkal že nikdy nebudu brát žádný drogy.Nejlepší kamarád skusil pervitin 2x(byl sem na nej nastvanej)ale potom jsem to skusil taky.Ted je to pul roku a já se snažím přestat(kamarád si víckrát uz nedal).zdá se mi ze my to zmenilo mysleni a prestal sem se ty drogy bát.okolo sebe často vidím lidi a nechtel bych skoncit jako oni,kteří jsou smíření s tím ze berou a neprestanou.jenom ze to sem si rikal i pred tim nez sem daval poprve ze to skusim jen jednou:(.jaká je sance ze dopadnu jako oni a jaka ze prestanu????...od mýho poprve sem zmenil pohled na svět neda se rict ze k horsimu ale uz me nebaví dělat to co jsem driv delal.co by my mohlo pomoct prestat?pomuze zmena kamaradu?prostredí?nebo budu muset bejt zavrenej doma?jinak je my 20 dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jak dopadnete záleží jen a jen na Vás, nejsou na to žádné pravděpodobnostní tabulky. Jestli chcete přestat, budete se muset vzdát drogových "kamarádů", se kterými si pak ale stejně nebudete mít co říct, protože takové lidi spojují právě jen drogy. Určitě nebude lehké najít znovu cestu ke starým známým a zálibám, protože s pervitinem je zpočátku všechno barevnější a zajímavější. Asi už ale pociťujete i nevýhody, když chcete přestat. Vždycky je to rychlejší a jednodušší s nějakou pomocí. Není to žádná hračka přestat a je zbytečné prát se s tím sám. Jestli jste tedy odhodlaný, zkuste odbornou pomoc (kontakty najdete na www.drogy-info.cz v sekci mapa pomoci). Držím palce, abyste se závislosti co nejdřív zbavil.