bsjhdhh
aaaaadééél
dobry den nevim jak mam ani zacit tak zacnu tak nako od zacatku mam problem s pervitinem zacala sem v 15kdy to asi rok bylo jen na parny a obcas mimo ne pak se to zacalo stupnovat a v osmnacti zacalo nitrozilne ted se uz asi pul roku snazim brat jen nosem ale to uz mi moc nejde asi neni s nosem neco v poradku ale chtela bych prestat uplne mam silene problemy vlastne nitrozilne tomu je asi 4roky je mi 22let jehlou se pokousim prestat protoze mam sileny stavy ono to moc nejde psat ja sem se jen chtela zeptat treba kam jit ja mam celkem problemy i zdravotni tak vubec nevim kam treba zajit a vsechny ty mi problemy sdelit bydlim okoli nachoda tak dekuji adela

Odpověděl:
Zdravím vás, je určitě rozumné, že se snažíte pokud možno pervitin nebrat injekčně, ale jestli jsem to dobře pochopila, tak se to moc nedaří a vlastně byste chtěla nejlépe přestat úplně, protože vám pervitin nadělal spoustu problémů. Zajít se někam o svých problémech poradit a vyhledat odbornou pomoc je optimální cesta, jak s pervitinem skončit a jak to všechno zvládnout. V Náchodě existuje Kontaktní a krizové centrum Archa, Čechova 342, Náchod, 547 01, telefon: 491 427 818. Určitě byste tam s kolegy mohla svou aktuální situaci probrat a také by vám mohli doporučit a zprostředkovat vhodnou léčbu. Další možnost je obrátit se na Kontaktní centrum Laxus v Hradci Králové, Pospíšilova tř. 698, Hradec Králové, 500 03, telefon: 495 513 977. Věřím, že se vám podaří problémy vyřešit a držím palce.