je pomoc?
missinkaa
Dobrý den. Moje 19-ti letá sestřenice užívá přes rok pervitin.V nedávné době prodělala CMP,ale pořád si neuvědomuje,že pokud naskončí z drogami je ve velkém ohrožení života.Existuje možnost nedobrovolného léčení?Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, máte pravdu, že by rozhodně přestat měla, ale bohužel to musí pochopit ona sama. V 19ti letech už není možné dát jí na léčení nedobrovolně ze strany rodičů. Jediný důvod pak u dospělého může být, když ohrožuje sebe nebo druhé na životě, ale přímo, ne tím, že se pomalu zabíjí drogami. V jejím případě tedy jako sestřenice asi moc nenaděláte, spíš bude na rodičích, aby jí braní ještě neulehčovali a zkusili zrychlit cestu k pomyslnému "dnu", kde jí dojde, že drogy nejsou legrace.