Trava - predavkovani??
iva
Dobry den, mam dotaz ohledne predavkovani z koureni travy. Obcasne kourim po dobu asi 2 let, jednou mesicne, nekdy casteji. Vetsinou mam prijemne pocity, ale obcas prichazeji i neprijemne. Ty vetsinou zahanim sexem a mam zas prijemne pocity. Minuly tyden jsem ale mela neprijemne pocity (silnejsi trava), zvracela jsem, rosilo se mi celo a mela jsem pocit bolesti na srdci a nedostatku dechu. nepomahalo nic, co by mi pomohlo odreagovat. Az po nekolika hodinach se mi udelalo lepe. Jake jsou rizika predavkovani?? Co v takovem pripade delat, aby to co nejrychleji odeslo?? Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, trávou se prakticky předávkovat nelze, to, co jste prožila byla spíš nepříjemná intoxikace a všechno to bylo o psychice. Čím dál častěji se takové případy objevují, nejspíš i s tím, jak se objevují silnější a silnější modely trávy. Pokud se Vám něco takového stane, je třeba nechat stav odeznít, být co možná nejvíc v klidu a prostě to vydržet. Nic moc na to nezabírá. Nejlepší je prevence - zkuste být opatrnější pokud nevíte přesně, z jakého zdroje tráva pochází, jak je silná. A v ideálním případě samozřejmě nekouřit vůbec. Je totiž dost velká pravděpodobnost, že pokud se Vám taková věc stala jednou, bude se to opakovat. Pak hrozí, že Vám bude ještě hůř a v krajním případě si můžete přivodit toxickou psychózu nebo nějaké trvalejší psychické problémy. Nebyla byste bohužel první, komu by se něco takového po marihuaně stalo.