Simonka
Dobry den moja kamoska uz ma obavy ze jej rodicia prisli na to ze huli marihuanu a šňupe pervitin.A chcu ju dat na testy.A preto sa chcem spytat ako dlho sa drzi pervitin a marihuana v krvi,v moci,a vo vlasoch??Dakujem.

Odpověděl: Jakub Minařík
Dle Národní toxikologické laboratoře: THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny Ve vlasech je užití prokazatelné po celý život vlasu. Jedinná obrana je tedy ostříhat se dohola. Žádné vlasy, žádná detekce. Ale tenhle postup z mnoha důvodů nedoporučuji.