xtc
tman
cus,chtel jsem se zeptat jestli se daji nekde sehnat testy na pritomnost MDMA nebo na pritomnost nekterych nebezpecnych latek v extazi (PMA...) ?? a taky jaky mate nazor na obcasne uzivani xtc (cca 1x za 2 mesice)? jako nazor mate urcite negativni ale jake myslite ze to ma dopady na zdravi ?=) muzete vynechat klasicky hlasky ze je moznost dehydratace, nebo nebezpeci pritomnosti ostatnich latek... =) jo a diky ze provozujete tuhle poradnu,pro hodne lidi je jiste velice uzitecna! ahoj

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud vím, tak testy na analýzu extáze nejsou nikde běžně prodejné. Občas je některé organizace provádí přímo na parties. Asi nejpovolanějším zdrojem je v tomto směru Ústav farmakologie 3. lékařské fakulty UK v Praze, kde se dlouhodobě zabývají i analýzami extází. Další informace na tohle téma najdete na www.extc.cz. Tam taky naleznete výčet rizik. Když mám tedy vynechat klasické hlášky, tak za největší riziko považuju psychické potíže, které se u pravidelných uživatelů extáze dost často objevují. Ať už jsou to výkyvy nálad, depresivní stavy, nebo toxická psychóza.