testy
barča
dobrý den,poslední měsíc jsem dá se říct denně brala pervitin,ale dneska je to třetí den co jsem ho neměla a v pondělí bych měla jít na testy předpokládám že na moč. Chci se zeptat jestli se to pozná i přes to kdybych ho do pondělka ani jednou neužila?? Pokud jo tak za jakej čas se to vytratí?? předem děkuju za odpověď!!

Odpověděl: Jakub Minařík
Níže máte hodnoty od kolegů z národní toxikologické laboratoře. Tak si to zpočtěte. Detekce se dělá obvykle z moči, čím intenzivnější užívání, tím delší detekce. Denní usus je intenzita poměrně vysoká, ke kumulaci již docházet může. Pokud jste užívala častěji než jednou denně, ke kumulaci rozhodně docházelo. Kumulace znamená, že výsledná hladina po opakovaném užití je mnohem vyšší, doba její eliminace také. Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny.