Těhotenství-pervitin
Luciana
Dobrý den.. Chci se zeptat- Můj přítel bral 3roky nitrožilně pervitin...Teď už je půl roku čistej...Jak dlouho tohle svinstvo zůstává v těle?...Chtěli bychom dítě, ale mám strach kvůli jeho minulosti, aby to němělo nějaký vliv na plod... Děkuji za odpověd....L.

Odpověděl: Jakub Minařík
Bylo by moudré, aby se přítel nechal vyšetřit na žloutenky a HIV, vyšetření by měl lékař provádět s tím, že se jedná o uživatele drog, aby testoval i na onemocnění, které jsou pro běžnou populaci málo časté. Jinak by ale neměl být vážnější problém. Ohledně délky abstinence a možnosti relapsu, tak bych úplně nespěchal. Přítel bral 3 roky i.v., počítám že s poměrně slušnou frekvencí - rozhodně se tedy u něj rozvinula závislost. 1/2 roku je jistě úspěch, ale přece jen to zdaleka nebývá úplně stabilní. To zvláště pokud přítel začal abstinovat sám, nebyl na léčbě a nedochází na doléčovaní. :-) Dobré doporučení - nespěchejte, přítel ať se nechá vyšetřit na žloutenky a HIV, kdyby si našel doléčování, bylo by to ideální. :-)