uz nemuzu dal!!
nestastna :(
Dobry den, Chtela bych Vam v kratkosti napsat svuj pribeh a poprosit Vas tim o radu a POMOC.:( V 16 letech jsem byla v komunite kvuli sve zavislosti na pervitinu.Po 3 mesicich jsem odesla a byla az do 18 cista...Pred necelymi 4 mesici jsem si opet (bohuzel) vzala.A hned nitro.To pokracovalo asi mesic a pul.Potom jsem nejakou dobu snupala a jen opravdu malokdy si pichla.Tet uz jsem zase jen na jehle.Vim ,ze 4 mesice nejsou zas tak dlouha doba na vytvoreni zavislosti ,ale ja se citim ,jako bych byla uz uplne na dne!Jsem i normalne hodne precitlivela.Na perniku se mi vsechno znasobuje.Ze zacatku jsem samozrejme byla naopak vklidu a vsechno hazela za hlavu ,ale to trvalo tak 14 dni.Tet trpim nahlymi depresemi ,ktere jak necekane prijdou tak taky odejdou.Casto brecim.Mam zachvaty hrozneho smutku,osamelosti,zoufalstvi a z toho chvilkove stavy ,kdy absolutne nedokazu citit.Nejde mi premyslet a pocitovat jakkekoli emoce.Jsem v tu chvili hrozne chladna...Proste jsem jedna velka smesice vsech moznych pocitu a uz nemuzu dal.Nechapu to.Nevim ,co se deje.Nekdy si dam a je mi docela fajn.Jindy si dam a brecim.Jsem agresivni a neprijemna A vsechno to ,co jsem uz psala.Bez perniku je to stejny a mozna horsi.Muj pritel se mi snazi pomahat ,ale nevi jak.Ja ho moc miluji,nechci o nej prijit,ale pervitin je asi bohuzel na prvnim miste.Presvedcim ho a slibim ,ze to omezim a pak casem prestanu ,ale vim ,ze lzu.Proste je to zacarovanej kruh a ja nevim ,jak z nej ven!..Nechci uz v zadnem pripade do lecebny nebo komunity.Za psychologem uz vubec.Antidepresiva jsem bravala,ale nepomahaly.Obcas chodim do Kacka se vypovidat a pro rady ,ale nevim ,asi to taky nepomaha.Mozna se ze me stal labilni clovek ,kterymu uz asi pomuze jenom luzko na psychyne..Opravdu ztracim jakkokoli silu bojovat a taky nadeji.Bez perniku neumim asi zit a snim uz vubec.Napiste mi prosim ,co si o mem stavu myslite a jestli mam jeste sanci byt NORMALNI.Dekuji predem.Nashledanou

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, určitě máte šanci, ta zbývá vždycky poslední. Vydržela jste dva roky čistá, to je velký úspěch. Zdá se ale, že máte pořád problémy, které jste nedořešila a snažíte se je zahnat pervitinem. Po pravdě nevím, co čekáte, že Vám napíšu. Všechno jste předem odmítla. Jestli sama závislost nezvládnete - jako že ne - a odbornou pomoc odmítáte, tak už zbývá jenom nějaké kouzlo nebo zázrak. A ty se moc často nestávají...Nepíšete, proč nechcete do komunity nebo léčebny. Pokud bychom to ale zvážily jenom vzhledem k času, věřte tomu, že nakonec ho komunitou ušetříte. Protože bez ní se budete v různých periodách se závislostí prát třeba i dlouhá léta. Takže zkuste sebrat odvahu, léčba sice není nic příjemného, ale odměna by mohla být velká - nemusela byste přijít o vztah, na kterém Vám záleží, nemusela byste skončit někde na "psychině", mohla byste žít volně, bez toho aby Vás omezovala závislost, a snad se i nebát, s jakou náladou se zrovna zítra probudíte.