pervitin
yxtina
Dobrý den p.Geblerová,,tady Alena,jestli si na mě ještě pamatujete.Dlouho jsem si s Vámi psala ohledně syna Patrika,který 4 roky užíval pervitin.Píšu užíval,prorože již 4 měsíc abstinuje.Přestal úplně sám,bez pomoci lékařů,psychologů.Odjel na 2 a půl měsíce do hor na práci a tam zřejmě nastal ten zlom,kdy Patrik přestal s perníkem a makal a makal a makal.Vrátil se sice bez peněz,protože je určitý člověk oklamal a jak se říká-vypekl s nima,ale důležité je že nezačal znova.Vlastně jednou od té doby selhal,přiznal se,litoval toho a již to neudělal.Dokonce se dal dohromady i s dívkou s kterou má dítě a já a Patrik máme zase snad normální vztah.Není ani zlý,ani sobecký,bavíme se normálně o všem a chodí i do práce.Jen teda na výpomoc,ale chodí.Má občasné výkyvy nálad a je nervozní,ale nedá se to srovnat se stavy kterými prošel a já s ním.Bydlí u nás doma i když tu není trvale hlášen,nedělá nic špatného,ani už není takový bordelář.S manželem teda nemluví,ani asi nebude,ale manžel nedělá nic proti synovi.Vidí,že se snaží,tak je klid.Doufám,že mu to vydrží a ani si neumíte představit,jak jsem štastná,že snad skončilo mé letité trápení a peklo.Přišla jsem na spoustu věcí a vím,že kdybych Patrika při každém vyhazovu z domova nevzala,ale i zpátky,aby viděl,že se má kam vrátit,když přestane,možná by to dopadlo jinak.Třeba hůř-nevím.Když si ted čtu ve vaší poradně ty prosby zoufalých matek,je mi na nic,ale jedno je jisté.Dokud nebudou chtít sami přestat,nezmůže s nimi nikdo nic,ani 100 doktorů a ústavů.Přeji všem štastný konec a opravdu pevné nervy a víru.Nashledanou,,s pozdravem Alena.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, jsem ráda, že to s Patrikem takhle dopadlo a přeju jemu i Vám, aby to vydrželo. Našel si svou cestu, jak s pervitinem skončit a je dobře, jestli funguje. Nikde není psáno, že co funguje u jednoho, bude fungovat u všech. Ale máte pravdu v tom, že "dokud nebudou chtít sami přestat, nezmůže s nimi nikdo nic, ani 100 doktorů a ústavů". A to funguje u všech... Aleno, držím palce, mějte se co nejlíp, ať to všechno a všichni zvládáte, s pozdravem Eva G.