Potrebujem poradit
mischel
Dobry den, zaujimalo by ma, ake su priznaky po uziti kokainu a ako mozno detoxikovat organizmus. Mam pocit, ze niekto mi podal tuto drogu v napoji, pretoze mi trvalo tri dni, kym som si zacala uvedomovat, co sa stalo. Nikdy predtym som ziadnu drogu neuzila. Dokonca ani nefajcim a z casu na cas si dam kavu. Ako si mozem pomoct? Snazim sa vela pit a kupila som si aj zeleny jacmen, ktory je dobry na ocistenie organizmu. Dakujem

Odpověděl:
Dobrý den, účinky kokainu najdete popsané na těchto stránkách v rubrice "Stimulační drogy-kokain". (Stručně - jedná se o zvýšenou aktivitu, sebevědomí, nespavost atd.). Nevím, podle čeho jste usoudila, že vám někdo přimíchál do nápoje kokain a proč by to dělal. Nezdá se mi to moc pravděpodobné, už proto, že kokain není úplně levná záležitost. Ale samozřejmě možné to je. Účinky kokainu odeznívají poměrně rychle - řádově v hodinách, takže po pár dnech byste byla určitě v pořádku. Nicméně pokud by vás nadále pronásledovaly nějaké neobvyklé psychické stavy, doporučila bych to konzultovat s psychiatrem.