testy na marihuanu
alb.unda
Dobrý den, asi 10 let jsem jsem příležitostným kuřákem trávy (dvakrát týdně hezký večer) a nikdy jsem s tím neměl žádný problém. Nepiji alkohol, žiju spořádaným životem a v trávě jsem prostě našel to co mi jako relax perfektně vyhovuje. V brzké budoucnosti se ale pravděpodobně dostanu do situace, kdy budu muset objektivně prokázat, že neberu žádné drgy. Můj dotaz tedy zní: Jak dlouhou dobu musím teď abstinovat, abych měl stoprocentní jistotu, že ve mně žádný lékařský test zbytky THC nenajde ? Příp. Je možné nechat si takový test pro vlastní potřebu udělat, abych tu jistotu měl ? Kde a kolik to může přibližně stát peněz ? Jsem z Hradce Králové. Předem děkuji za odpověď Michal

Odpověděl: Jakub Minařík
Počítejte s měsícem. Tu máte odhady konzultované s Národní referenční toxikologickou laboratoří): THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní. Jinak ke kontrole by měly postačit destičkové testy (100,-), jsou dle mých zkušeností celkem dosti citlivé. Pokud chcete mít jistotu, dohodněte se o testu s výše zmíněnou laboratoří, sídlí v ulici Na bojišti v Praze. Cena pak může být v tisících.