mám problém s alkoholem
Adam
Dobrý den, je mi 50 let a asi před 22 lety jsem se podrobil ambulantní protialkoholické léčbě. Vše bylo v pohodě, občas / tak jednou sa dva měsíce/ jsem nějaký alkohol vipil / 1-2 litry vína/. Většinou jsem pak i druhý den měl potřebu se něčím spravit, ale vždy jsem to nějak zvládnul, Poslední dobou ale když si něco dám, není to častěji jak zhruba měsíc a půl až dva měsíce, musím pít ještě minimálně 3 až 4 dny a pak je mi úplně jedno co piju a vypiju toho celkem dost. Měl bych vyhledat odbornou pomoc. Cítím, že asi ano. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že jak sám píšete a tušíte, by to, co popisujete, celkem odbornou pomoc chtělo. Ve Vašem regionu jsem Vám našla následující kontakty - jednu ambulanci v Prostějově, další zařízení v Olomouci a také bezplatnou anonymní linku na AA (anonymní alkoholiky), kde můžete využít alespoň telefonickou intervenci. Jak píšete ve skryté poznámce, setkání AA nejsou ve všech městech, nejbližší místu Vašeho bydliště bude skutečně asi to Brno. Nicméně mají setkání i v pátek od 17.30, což by možná mohlo být časově schůdné. Zatím držím palce a věřím, že se Vám to podaří zastavit. Hodně štěstí. MUDr. Jiří Rozkoš Psychiatrická ambulance. Karlov 2389/1 796 01 Prostějov Telefon: +420 604 557 450 Centrum krizové intervence Ambulantní program (závislosti) Dolní náměstí 33, Olomouc, 772 00 telefon: 585 223 737 MUDr. Libor Gronský Ambulance AT při fakultní nemocnici I. P. Pavlova 12, Olomouc, 775 20 telefon: 588 444 618 MUDr. Jarmila Šmoldasová AT ambulance Vojenská nemocnice, Sušilovo náměstí 5, Olomouc, 771 00 telefon: 585 222 486 MUDr. Jiří Bilík http://www.vnol.cz Anonymní alkoholici - linka pomoci s celorepublikovou působností telefon: 800 155 555 http://www.sweb.cz/aacesko/