dlaší dotaz pod kodém 340509
michelle
Dobrý den děkuji moc za radu, nejde mi zpětně Vám odpovědět tak to musím udělt takhle znovu. Jsem z Brna - můžete mi tedy prosím poslat nějaké kontakty na poradny pro členy rodiny závislých na alkoholu? Děkuji Moc. M. H. Psali jsme si pod kodem 340509

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, v Brně existuje sdružení nabízející pomoc lidem, kteří mají problémy s alkoholem, a jejich rodinám. Více informací najdete na následujícím webu (odkaz je přímo na aktivity, které jsou určené pro rodiny závislých): www.lotos-brno.cz/index.php?co=rodiny Občanské sdružení Lotos Brno Výstavní 24 603 00 Brno Pak je možné se také obrátit na psychiatrickou ambulanci, která spolupracuje s o. s. Podané ruce (sdružení pro prevenci a léčbu závislostí). Jsou sice zaměřeni více na nelegální drogy, ale předpokládám, že jestliže psychiatr (níže uvedený kontakt) poskytuje i odbornou péči o rodinné příslušníky (individuální či ve formě podpůrné skupiny), takže je možné se na něj obrátit i s Vaším problémem. Psychiatrická ambulance Hapalova 22 621 00 Brno Tel./Fax: +420 541 227 704 psychiatricka.ambulance@podaneruce.cz MUDr. Ronald Marek GSM: +420 777 916 263 www.podaneruce.cz Přeji Vám hodně štěstí a doufám, že se situace zlepší.