odpoved z dotazu 341505, mudr.Minarik
a ako sa to da na testoch zistit ze to je muzsky moc??? chcem sa este spitat,dnes keby si dam piko a v pondelok idem na krvne testy,zistilo by sa tooo? za cele prazdniny som mohla mat dokopy asi 7 meranych pervitinu,niekedy raz do tyzdna a tyzden prestavka, niekedy 4dni po sebe,niekedy kazdy druhy den...ale vzdy nejaka pauzicka....kvalitne aj menej kvalitne piko...ale do kopy som mohla mat cca tych 7ciar....a este plus keby si vlastne dnes dam...zo skusenosti by ste mi vedeli povedat ci by sa to dalo zistit v tomto mnozstveee v pondelok? a do kolkych dni sa zisti extaza s krvi?extazu som mala pred mesiacom, a to po pol roku a bol to druhy krat co som to mala... bola by som rada keby ste mi odpisali este dnes, aby som vedelaaa, co a ako...za rychlu odpoved dakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
U pervitinu počítejte týden, u MDMA minimálně také tak, pokud se jedná o užití tu a tam. Testy se dělají obvykle z moči. Níže viz. údaje o detekovatelnosti dle Národní referenční toxikologické laboratoře: Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny Extáze - detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny Stačí? :-)