THC
Nik
Dobrý den, kouřím marihuanu tak 1x někdy 2x do týdne.Zajímalo by mě za jak dlouho zmizí THC z moči.budou mi dělat testy a nekouřím už 2 měsíce. Děkuji za odpověď

Odpověděl:
Zdravím vás, pokud jste marihuanu neměl dva měsíce, budou vaše testy se vší pravděpodobností negativní. THC je z moči zjistitelné do jednoho měsíce od posledního užití, vyjímečně déle. U občasného užívání bývají testy negativní po 14ti dnech, což si myslím, že by mohl být váš případ. Ta doba měsíc a déle platí pro intezivní a dlouhodobé uživatele. Při testech z krve jsou doby detekce THC ještě kratší - max. cca 10 dní až 2 týdny. Jinak, abyste byl klidný, můžete si pro kontrolu test z moči udělat sám - prodávají se ve větších lékárnách a stojí okolo 100,- Kč. Ale myslím, že se nemusíte bát:) Mimochodem, jestli se můžu zeptat, kdo a proč se vás chystá testovat?