pomoc a léčba
rodiče
Dobrý den. Máme syna 19 let (okres Sokolov). Nějakou dobu jsme měli podezření na jeho závislost. Zkusili jsme drogový test a ten se ukázal jako pozitivní. Poraďte prosím, kam bychom se mohli obrátit. Děkujeme

Odpověděl:
Dobrý den, určitě je rozumné, obrátit se na nějaké odborné zařízení a tam vaši situaci probrat osobně. Přímo v Sokolově bych vám doporučila Kontaktní centrum o.s. Kotec, Marie Majerové 1647, 356 01 Sokolov,tel.:352 966 906; http://www.kotec.cz. Pokud by pro vás byl dostupný i Cheb nebo Karlovy Vary, zde jsou kontakty na místní centra, která by vám mohla pomoci: Cheb, Kontaktní a krizové centrum, o.s. KOTEC, Kostelní náměstí 15, Cheb, 352 02, telefon: 354 426 129; Karlovy Vary, Kontaktní centrum, o.s. Světlo, Krále Jiřího 38, Karlovy Vary, 360 01, telefon: 353 222 742. Nepíšete žádné informace o tom, z čeho jste usuzovali, že syn bere drogy a jaké a jak se k celému problému staví on sám, takže vám více informací dát nemohu. Nicméně obrátit se někam osobně, je v tuto chvíli nejefektivnější pomoc jak pro syna, tak pro vás. Přeji hodně štěstí.