Pomoc kamaradce
Monika
nevim jak vysvetlit sve kamaradce ze jeji navyky nejsou vubec normalni viz priklad ma prasky Meridia na hubnuti na ne vypije 2litry vina, kokain, dithiaden na alergiii a pote stilnox na spani.Tyto kombinace jsou docela caste urcite 1-2 tydne, po zbytek tydne to byva jen Meridia, vino nebo panaky a zakonceno pulkou ci celym stilnoxem. Je ji 36 let a chce rodinu ale stale si mysli ze nedela nic divneho, je dosti podrazdena a jeji nalady se meni z minuty na minutu. Poradte mi kam ji poslat nebo jak ji postrasit aby jsi uvedomila ze toto muze byt i smrtelny koktail.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, máte pravdu, že tyto koktejly jsou velmi nebezpečné. Stačí si přečíst příbalové letáky jednotlivých léků, které kombinuje, aby bylo člověku jasné, že to není nic zdravého. Co se týče kokainu, podrobné informace o rizicích této drogy najdete na stránkách této poradny nebo na www.odrogach.cz. Bude ale asi problém kamarádku přesvědčit, dokud se jí něco opravdu vážného nestane. Spíš bych se jí možná místo strašení a výhružek ptala na to, co jí trápí, že má potřebu takhle se ničit. Pokud by vůbec na nějaký kontakt přistoupila, bylo by dobré najít psychiatra-terapeuta, ideálně ženu, protože Vaše kamarádka se zřejmě zabývá hodně i hubnutím a vzhledem.