LSD
porucha
Dobry den. Uz dva roky uzivam lsd (a jine latky) v prumeru 2x do mesice. Nedela mi problem snist 3 hoffmany za noc. Stav na tom mam vzdycky dobry, je mi fajn, smeju se, jsem labilni a roztrzita coz me bavi. Nejradeji bych byla na trypu porad ale musim vzdy tak mesic vysadit protoze pak uz to nepusoby. Nikde se ale nemuzu docist co ma za nasledky dlouhodobe uzivani. Kdyz mi momentalne nehrabne a nezblaznim se nak radikalne. Kolik odumira mozkovich bunek, nici je stejnou mirou jako extaze?

Odpověděl: Jakub Minařík
LSD s sebou nenese ani tak riziko poškození mozku jako hmoty, ale spíše jeho dlouhodobé a pravidelné užívání vede k narušení psychiky. Uživatel se postupně propadá do jiného světa, odtrženého od reality a výsledkem nakonec může být poškození osobnosti. Nejedná se obyčejně o náhlý, ale spíše plíživý proces. Výsledkem může být psychotická porucha, nebo jen jakási "nepoužitelnost" uživatele v běžném životě. Existují i jiné možnosti poškození - akutní psychotická porucha, flash backy, ... Tiziko poškození psychiky, včetně trvalého poškození rozhodně není zanedbatelné.