VERONA
Dobrý den.Chtěla bych se zeptat....Třičtvrtě si dávám nosem pervitin.Ale ne jednou za týden ,ale třeba třikrát.A nebo skoro celí týden sem rovnou vzhůru a dávám si ho každý den.Ted sem se odhodlala že přestanu.Už sem si 14 dní nic nevzala.Za jak dlouho můžu o sobě říct ,že už sem s celého drogového problému pryč?Taky mám problémi se spánkem myslíte ,že mi pomůžou prášky na spaní abych předešla abstinenční příznaky?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, není dobré vyměnit jednu drogu za druhou. takže problémy se spánkem bych zkusila spíš nějakou dobu vydržet, ono se to časem srovná samo. Případně zkuste meduňkový čaj, ale rozhodně ne prášky na spaní. Co se týče závislosti, z drog budete venku, až zmizí z Vašeho života, a to nejen fyzicky, ale i z Vaší hlavy. A to bude ještě nějkou dobu trvat. I když je teď Váš největší problém, jak přestat s drogami, neznamená to, že by původní problémy zmizely. Zase se objeví a je dobré je řešit, abyste pak zas nesáhla po droze. Tak nejlíp se závislosti zbavíte. Bylo by tedy dobré nechat si pomoci od nějakého odborníka a probrat s ním, kvůli jakým problémům jste začala a co by se s nimi dalo dělat.