mám ještě naději,nebo už ne?
krysa
mám syxna ,je mu osm let.během mateřské jsem z finančních důvodů a protože jsem závislá na pervitinu začala vařit a společensky se tím odrovnala. teĎ mám přítele .kterého na kterém mi moc záleží,chtěl abych vaření nechala,to jsem udělala,ale nezvládám finanční krizi,ani svojí závislost,jsem bez přátel,nemám s kým se poradit,jsem podrážděná,mám strach,že nezvádnu najít si práci.potřebovala bych asi osobní konzultaci.co mám dělat,kam se obrátit?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, určitě jste v hodně složité situaci, ve které si zasloužíte odbornou pomoc. Pro začátek se můžete obrátit na nejbližší kontaktní centrum nebo AT poradnu. Jejich seznam ve Vašem okolí na leznete v "mapě pomoci" na www.drogy-info.cz (na stránkách je mapa vpravo). Tam zadáte okres, případně město a typ zařízení který hledáte. Postupně by možná bylo dobré, nejen kvůli Vám, ale také kvůli synovi, zauvažovat o déledobější léčbě. Existuje i terapeutická komunita, kam můžete na léčení nastoupit se synem...