Cathyy
před 2 roky, to mi bylo 18, jsem dost experimentovala s drogami, ale závislá jsem nebyla. jednou jsem se na mejdanu neúmyslně předávkovala pervitinem a skončila na JIPu. propuštěcí zprávu z nemocnice jsem stopila, pak mě převolaly na policii k výslechu a tam jsem uvedla, že jsem pervitin koupila od neznámého dealera na ulici a za nedlouho přišlo vyrozumění,že se vyš. případu odkládá. no a proč vám to píšu:)) zajímá mě, jestli mám ten exces někde zaznamenaný "v papírech" a jestli budou problémy kdybych chtěla čistě TEORETICKY v budoucnu např získat zbrojní pas nebo se ucházet o práci u policie

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, ten "exces" je v policejních záznamech, takže je dost možné, že pokud byste se ucházela o nějaké vyšší místo u policie, tak by se to objevilo. Možná ale že by se Vás na to jen zeptali, to opravdu závisí na pozici a spíš by Vám na to odpověděla policie. Co se týče zbrojního pasu, myslím, že tahle jednorázová kauza by na něj mít vliv neměla, pokud byste prošla všemi dalšími kritérii. Ale opět by bylo lepší zeptat se přímo na příslušném úřadu.