Kalel
Dobry den Je me 24 let je jiz od 17 jsem experimentoval s alkoholem mariuhanou extazi a pervitinem . Do 20let to bylo celekem hodne divoke , pak se to nejak sklidnilo daval jsem si jen obcas spis jsem pil .. Ted to nabralo divokej spad na jednu stranu si neco vybuduju a vzapeti si to zas poslapu a ublizuju lidem co me maji radi. Nechci aby se to opakovalo. Vim ze dokazu abstinovat mesic dva ale po case se to zase vrati a jsem zpet tam kde jsem byl, zivot me tak nejak utika pod rukama.Chtel jsem se zeptat jestli jde promluvit s odbornikem anonymne nechci to mit v zaznamech nebo treba kvuli tomu prijit o ridicak ? dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud nenavštívíte zrovna lékaře, který má smlouvu s pojišťovnou a tedy dává diagnózy a vede podrobné evidence, nemusíte se rozhodně bát, že byste měl problémy s drogami zapsané v nějakých papírech, které by se někomu mohly dostat do rukou. I lékař je nicméně vázán mlčenlivostí a rozhodně se nestane, že by běžel na policii a nechal Vám vzít řidičák. Pokud byste se ale bál jakéhokoli udání osobních dat, můžete navštívit K centrum. Ta bývají opravdu striktně anonymní a poskytují také poradenství. Káčka ve Vašem okolí zjistíte na "mapě pomoci" na www.drogy-info.cz.