abstinace
lukas
Dobrý den.Je mi 23 let a 4 roky beru pervitin.Nikdy jsem si piko nepíchnul,zato jsem se našnupal ažaž.Nevím kdo mi může poradit.Pokaždé si říkám že už s tím skončím,ale to jenom když si vemu.Momentálně jsem čistý měsíc a někdy je to k nevydržení.Nikdy jsem nebyl tak agresivní jako poslední dobou.Potřeboval bych poradit jak pokračovat v abstinenci.Celé dny sedím doma,mám strach že si zase vemu,ikdyž jsem si řekl že jsem s tím definitivně skončil.Piko mi zničilo vztah z mou přítelkyní a v práci jsem na každého nepříjemný.Kdy to konečně skončí a já budu moci zase mezi normální lidi a bavit se i bez perníku.Děkuji předem za radu.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, a hned na začátek gratuluju k měsíční abstinenci. Stavy, které aktuálně prožíváte patří k odvykacímu stavu po vysazení pervitinu. Je to jednoduše důkaz psychické závislosti, se kterou v tuhle chvíli úspěšně bojujete. Vělké výkyvy v emocích, časté myšlenky na drogu, případně sny apod. k tomu všemu patří. Časem by měla intenzita těchto stavů polevit. Když vyhledáte pomoc, pravděpodobně to celý proces urychlí. Jestli byste o to stál, poohlédněte se v okolí po doléčovacím centru a nebo někom, kdo poskytuje terapii. Protože nevím, odkud jste, můžu Vám nabídnout stránky www.drogy.net, kde je vpravo dole odkaz "kontakty" a nebo napište odkud jste a mohu Vám nějaké zařízení doporučit. Držím palce!!! S pozdravem, Gabriela Koryntová.