potrebuji pervitin
pernicek
nevim co delat...sice nechci s branim pika prestat, ale alespon by ste mi mohli poradit, co mam delat, kdyz mam naneho strasnou chut...napriklad i ted, strasne to chci, uz i potrebuji, jak mam chutem zabranit, kdyz prave nemuzu mit to piko??? jeste jedna otazecka, da se efedrin koupit normalne v lekarne bez predpisu???jak se pohybuji ceny?

Odpověděl: Jakub Minařík
Chuť na pervitin normálně doprovází jeho vysazení. Obyčejně se zmenšuje s dobou abstinence, někdy mírně zesiluje po určitém čase, pak se zase postupně redukuje. Zkrátka- když vydržíte nebrat, chutě budou mizet, pokud si dáte, budou zesilovat (samozřejmě až poté, co odezní intoxikace pervitinem). Na chutě, pokud budete brát s přestávkami nepomůže nic. Budou horší až nakonec nezvládnete nebrat i když budete vědět, že jdete na testy. :-) Efedrin volně prodejný není, myslím, že vám jej nikdo nenapíše ani na Rp.