nevim co delat když abstinuji
pepino
šlehám si od 15 let pernik a za pul roku mi bude 30 let ale již jsem 1 měsic čistý od per. a benzáku.ale nudim se protoze jsem plně invalidni duchodce 3 roky a omezen k zpusobylosti k pravnim ukonum takze nemam šanci se dostat do normální společnosti ve které jsem nikdy nebyl.a co je normalni společnost kam lidi jako jsem ja chtěj patřit.nikde mě nechtěj do prace,a co mam dělat.zase fetovat a potom se léčit a slišet že stojim šilené penize danové poplatniky.abstinuji sám od sebe ale bojim se všeho.diky.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, po takové době braní a s takovou zátěží (invalidní důchod) určitě není lehké jen tak přestat a změnit od základu svůj život. Jste statečný, že jste se do toho pustil takhle sám. Myslím, že by ale stálo za úvahu vyhledat nějakou odbornou pomoc a nechat si trochu poradit a probrat, co Vás trápí. Doléčovací centra mívají spojení i na různé pracovní agentury, které by Vám třeba pomohly najít nějaký druh práce. To za předpokladu, že to celé zvládnete sám. Pokud byste měl pocit, že se to nedá, doporučila bych i pobytovou léčbu. Po takové době braní byste tam měl jistě co řešit i měnit.