Re: vysazeni subutexu
Limpos
Dekuji Vam pane Minariku za odpoved a Vasi nabidku se objednat, tuto moznost urcite do budoucna nevylucuji a jsem za ni vdecny. Jak jsem cetl zde v poradne, asi jsem si nalozil zbytecne moc. Nekde jsem zde v poradne cetl, ze je dobre vysazovat ob jeden den, ale bohuzel mel jsem nakoupene Subutexy na cernem trhu, jiz je nemam moznost sehnat a hlavne ani cele baleni nechci kupovat. Cim dele bych vysazoval, tim dele bych se srovnaval. Uz jsem nazoru, ze bych si domaci lecbu rozhodne rozmyslel, prvni odvykani se neda srovnat s timto. Kdybych nebyl tak silne presvedcen a nemel kolem sebe rodinu asi bych to treti den vzdal. Jde to tezko. Urcite to znate. Clovek porad hleda cim by si pomohl, ale hledam s rozvahou. Nekde jsem cetl, ze v nekterych zemich se pouziva na vysazeni heroinu Kratom, ktery je u nas zatim volne k dostani. Nezkousel jsem ho, protoze nevim, zda je nebo neni navykovy. Pokud ano jak rychle vznika zavyslost? Muzete se prosim ke Kratomu nejak vyjadrit? Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Na straně druhé - i systém vysadit, zvládnou pár dní a je lépe, není špatný. Ono postupná redukce dávek je možná horší, boj s každým kouskem tabletky, ... Nakonec si člověk užije to samé, jen to natáhne do několika měsíců. Myslím, že pokud chce někdo vysadit, tak je moudré vysazení ze dne na den, resp. po redukci na nějakou vysaditelnou dávku. Ohledně Kratomu - nemám s jeho užitím zkušenosti a celkem o něm vím jen méně, Rozhodně by mohlo být jeho užití funkční, nicméně asi jsou vhodné nižší dávky a jen krátkodobě. Pak by riziko závislosti mělo být malé. P.s. Držím palce a napište, jak to zvládáte.