pomoc a lecba
LUCIE
nevim jak to rict asi chtela bych poradit proste a jednoduse pervitin si davam nitrižilně chci s tim přestat už sem do toho spadla po druhý přestala sem ale stačila jedna sebemenší krize a spadla sem tam zas už to chci mit za sebou .........mužete mi prosim poradit

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Laps (jednorázové užití) i relaps (několik užití) v období abstinence není ničím neobvyklým. Je jen na Vás, jestli relaps využijete tak, aby se příště situace neopakovala, nebo pro Vás bude záminkou k pokračování v braní. Jestli to myslíte s léčbou vážně, doporučila bych Vám obrátit se na nejbližší kontaktní centrum, kde můžete vše v klidu probrat, zamyslet se nad tím, co byste vlastně potřebovala. Dostanete informace o možnostech léčby a bude na Vás, pro co se rozhodnete. Držím Vám palce, a přeju hodně sil a odvahy se s sproblémem svěřit. S pozdravem, Gabriela Koryntová.