alkohol
MINO27
Dobrý den. Mám jeden problém. Tahal som alkoholické 4 dni kde som vypil dosť velké množstvo alkoholu - pivá a absoluth vodky. na 5 den som sa vybral opeť do krčmy a pri prvom pive som dostal strašné sušáky potom som vypil ešte 4 piva až sa mi stalo že som sa z ničoho nič začal triasť a ani pohár som v ruke neudržal, som bol celý mokrý začal som sa potiť. Tak som sa pobral a išiel domov. Ked som prišiel domov z ničoho nič som odpadol a po asi cca 10 - 15 minút som sa prebral. Celú noc ma bolela hlava a strašne som sa potil. Pred pár dnami som bol aj na krvi a moje výsledky sú BIL 17,6, AsT 3,12, AlT 5,72, GmT 5,5. Prosil by som Vás o radu či by ste mi nevedeli poradiť ako mám dalej pokračovať. Dakujem veľmi pekne

Odpověděl: Jakub Minařík
Přestaňte pít. Myslím úplně. Podle výsledků bych soudil, že tohle nebyl první aplkohol, který jste v životě vypil, že pijete celkem dost a celkem dost pravidelně. V takovém případě je asi jedinné rozumné doporučení přestat pít úplně. Pokud to nezvládnete, bylo by moudré vyhledat ambulantního specialistu, ev. protialkoholní léčbu. Kdybyste se po vysazení alkoholu začal třást, měl divné sny, v noci se hodně potil, ... Vyražte okamžitě k lékaři, nebo si zavolekte pohotovost, ev. záchranku. Jedná se o odvykací stav, který se rozvíjí po dlouhodobém nadměrném pití a často bývá smrtelný.